torsdag 19. februar 2009

- Jeg har alltid blitt kaldt "nattens dronning, natteravnen" eller andre ting. Men jeg har aldri skjønt hvorfor! Burde jeg det?

Jeg tenkte og være så snill at jeg skriver et lite innlegg til dere jeg. Siden jeg får bare ikke sove! JEG ER IKKE TRØTT. Helt utrolig, i og med at jeg stod opp så tidlig som klokken 10! Men jammen skal jeg si at det var en fin dag som gikk. Egentlig når jeg begynte å skrive dette innlegget så hadde jeg ingenting på hjertet! Jeg hadde absolutt ingenting å fortelle dere. Ville liksom bare fortelle ; "jeg er her enda! Jeg lever enda! Ikke glem meg a!"- ja, dere skjønner! Kanskje litt oppmerksomhetsyk? - Ja, vi kan kalle det det! ...
men nå fant jeg ut at jeg er drittsulten, så nå skal jeg ut på matjakt.. NATTMAT! :D


Sunn nattmat! Helt utrolig. Men de siste timene er det dette som står på planen frem til jeg blir trøtt, natta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar