torsdag 19. februar 2009

alle gode ting er... TO! :D

Nå skal jeg forte meg å skrive et siste innlegg for i dag, før klokken passerer midnatt. Ingrid skulle som sagt komme til meg i dag. Vi så en helt utrolig film ; Center Stage, Turn it up! Den filmen bare råder jeg alle og enhver å se! Jeg elsket den hvertfall. Også ble det Monopol, eller, vi klarte ikke helt å følge med på spillet, siden vi hadde dataen ved siden, så vi avsluttet det. Også laget vi en film. Det var bare det morsomte på lenge! Jeg vet ikke helt om jeg skal legge den ut her, fordi den ble så mislykket at til og med en liten fattig gutt i afrika kunne laget et bedre! Men den er morsom, det kan jeg si! Men kanskje den kommer ut! hvem vet? :D




Legger ut dette bilde, i håp om at ingen skal se feilen som befinner seg på det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar