fredag 20. februar 2009

- "Er det nå jeg liksom skal hate deg, mamma? "
Alle har vel en dag der man nærmest hater moren sin for ett eller annet. Hvertfall, den dagen er i dag for meg. Jeg får ikke engang lov til og ha overnattingsbesøk bare pga. jobben osv. Altså, jeg skjønner bare ikke hvor poenget hennes ligger når hun prøver å komme med en grunn om hvorfor jeg ikke kan ha èn koslig kveld sammen med to gode venner. Nemlig fordi hun ikke har et godt nok argument for det! Jeg bare vet med 100% sikkerhet at det er der det ligger. Så mamma ; takk skal du ha for at jeg må kjede livet av meg enda en fredagskveld, når jeg kunne hatt det så sykt bra, bare om du hadde vært litt snillere. Og på toppen av det hele så er det den siste dagen i vinterferien min.

Unnskyld for at dette ble et veldig klagete innlegg. Men sitasjonen er langt mye "verre" enn det jeg skriver her. Men ja, jeg har god grunn til å være sur :)

SE så glad jeg er....!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar