fredag 20. februar 2009

Oslo, here we come!
I morgen, eller i dag da, så drar jeg til Oslo. Tar toget tidlig innover. Så blir det shopping i oslo's gater, eller på Oslo City. Har ikke helt bestemt oss enda. Spise god mat osv før vi setter kursen mot Oslo Spektrum der det er duket for folkefest. Er det ikke det de sier på reklamene på NRK da? - jo, jeg tror det ! Vi skal altså på MGP finalen. Det skal bli så bra! Så nå driver jeg å pakker de småtingene jeg skal ha med som ; penger/lommebok, kamera, mobil, SOKKER (jeg blir alltid våt, uansett hvordan sko jeg har på meg) ekstra sko og sminkepungen. Så da tror jeg egentlig ikke det er noe spesielt mye mer... Jo, forresten. Jeg tar med meg en sånn liten reisepute, som nesten ikke tar noe plass. Siden vi tar nattoget hjem igjen, og da kommer jeg garantert til å sovne. Så ja.. da har jeg vel det meste. Det eneste jeg skal gjøre nå er å lage ferdig dette innlegget, sette meg ned med bruksannvisningen til speilreflexkameraet mitt, for å finne ut hvordan man lader det, også siste tingen jeg skal er å finne ut hvor mye togbilletten koster! Noen som vet? :)
Men uansett, jeg skal prøve å få lagt ut outfiten min i morgen før jeg kaster meg på toget.
Natta !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar