mandag 16. februar 2009



Siden jeg ikke hadde så mye å gjøre i dag kom jeg på at jeg kunne dra til byen/Nordbyen for å bytte en topp, og hente den nye treningsdressen som jeg bestilte forrige mandag. Så jeg tok fire bussen, og som erfaring var jeg ganske sikker på at bussen minst var 15min. forsinket, fordi det er den alltid rundt den tiden. Så jeg tok meg god tid til busstoppet og når jeg kom opp den lille bakken så jeg at bussen akkurat stoppet ved stoppet. Jeg fikk så panikk, fordi jeg var sikker på at jeg hadde såå god tid ettersom bussene her i Larvik alltid forsinket, og på toppen av kaka så var jo klokken rundt fire. Så jeg måtte bare løpe for harde livet.. og jeg rakk den! :D
Men hvor typisk er ikke det? At akkurat denne ene gangen som jeg faktisk tenkte over at bussen er sen og jeg tar meg god tid og ikke stresser opp til busstoppet så er den så presis som bare det! Men men.. Jeg kom meg jo hvertfall frem og tilbake og overalt jeg skulle, så jeg skal stoppe å klage!

Men nå roper Kompisen min på en tissetur, så da får jeg vel bare bite i det sure eple, å gå en runde rundt kvartalet i snøstormen!
Vi snakkes : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar