mandag 16. februar 2009

bildeserie så langt i ferien.

Som dere sikkert har skjønt så er jeg en skikkelig aktiv blogger som skriver minst 3-4 innlegg om dagen. NEI! Så absolutt ikke. Men jeg håper på å bli flinkere. Men nå er det jo vinterferie, og nesten alle utenom meg er på ferie(?) eller hva? Det er helt klart ikke noe kult og bare sitte hjemme hele dagen og gjøre ingenting. Vi gjør nesten aldri noenting lenger her i familien, og jeg dør snart av kjedsomhet. Jeg må ut å oppleve litt jeg også, som alle andre gjør!
Jeg legger ut noen bilder fra fredagen/lørdagen. Da hadde jeg to herlige dager sammen med Camilla. Planen vår på fredag, var å gå skitur etter skolen, men som mange har fått med seg var det jo fredag den 13. og når vi var på aketur med klassen fikk jeg en liten men vond lårhøne. Så da orket jeg ikke skitur, men vi tok den heller på lørdag. Forferdelig koslig !





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar