onsdag 18. februar 2009

overklassen, sant eller ikke?
Når man våkner langt ut på dagen kan jeg nesten ikke regne med noe annet enn å bare ligge hjemme å daffe. Egentlig så hater jeg det, siden jeg vet at det er så mye annet jeg kunne gjort, men jeg gidder på en måte aldri å gjøre noe med det. Jeg kunne for eksempel ryddet rommet mitt, noe det sårt trenger. Jeg kunne gått laang tur med hunden, jeg kunne gått på skitur, jeg kunne dratt for å ake. I det hele tatt fått kommet meg ut å gjøre noe, være litt sosial! Men neida.
Men tilbake til overskriften min. Det er sikkert mange av dere som har vært borti denne nettsiden/bloggen ; www.overklassen.no , og når jeg kommer innom siden for å lese dagens innlegg så kan jeg ikke tenke noe annet enn ; er dette sant? er det en så snobbete gutt som sitter bak skjermen og skriver om livet sitt, om hvor rike de er osv.?
Når jeg snakker med folk imellom om denne bloggen (fordi den er igrunn ganske underholdene og man får i hvertfall noe å snakke om dagen etter) så spør vi oss selv hele tiden om den faktisk er ekte/sann! At en gutt kan være overfaldisk å se ned på alle oss normale folk, er jo nesten litt rart. Hvertfall det at han bretter det ut på nett. Og det er jo nettopp det vi reagerer på. Ikke det at han bor i Bærums flotteste Gods og kjærer den dyreste bilen.
Men etter hva han har skrevet på bloggen sin, så har visst TV 2, Washera vært hjemme hos dem og filmet. Og det skal vistnok bli sendt i dagens episode på Waschera på tv 2 klokken 16.00. Så for dere som lurer på det samme ; kanskje vi får svar på spørsmålet vårt om noen få strakser!
Følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar