tirsdag 17. februar 2009

hva er egentlig en bra overskrift til dette innlegget?

Etter håndballtreningen som slutter 21.30 er det i all hast fort ut av hallen, inn i bilen, kjøre fort hjem og plante meg forran tv. Jeg snakker selvfølgelig om Frustrerte Fruer. Jeg har liksom fått en slags rutine nå, fra med klokken 21.30 hver tirsdag! Etter frustrerte fruer burde jeg egentlig gå i dusjen for å vaske grundig med både såpe og vann etter en treningsøkt. Men slik blir det aldri. Jeg bare få med meg kveldens episode av Unge Mødre! Men siden det kræsjer med både trening og frustrerte f. så må jeg trå til med nett tv, noe som funker like greit syns jeg:D Jeg har altså fått totalt hekta på unge mødre! Det er et av ukens høydepunkter og jeg kan se de gamle episodene om og om igjen.
Men nå som det er sagt, og jeg har både fått med meg frustrerte fruer, unge mødre nett tv og tatt meg en lang deilig dusj, kan jeg vel takke for meg, og avslutte en herlig dag med resten av filmen "27. dresses"
God night folkens:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar