mandag 23. februar 2009

jeg forsvinner herfra jeg!

Heisann!
Ja, hva skal jeg si? Jeg har hvertfall kommer meg hjem fra den herlige Oslo turen. Var litt skeptisk i begynnelsen om jeg i det hele tatt ville klare å bryte meg gjennom alle de stakkarslige men utakknemlige uteliggerene. Men joda! Nå sitter jeg trygt her hjemme i Larvik. Men jeg har egentlig ikke tenkt til å fortelle så mye om turen her på denne bloggen. FORDI, så og si alle har stemt i meningsmåleren min at jeg burde bytte til blogg.no. Så da gidder jeg rett og slett ikke vente lenger, når det er så enstemmig. Så i dag blir det bloggskifte!
Så herved er det denne som gjelder ; www.katrinehl.blogg.no !!!
Jeg håper alle sammen som har fulgt denne bloggen vil fortsette med det på den "nye" bloggen (har jo trosalt hatt den før). Men ja! Da snakkes vi der da? :D:D:D:D

1 kommentar: